Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Handlowcy Opla ćwiczą w Dudenhofen

 

 

Dudenhofen, Niemcy, 27 września 2010

 

Prędkość i dobre jedzenie - zapamiętają z tej imprezy handlowcy Opla. W nagrodę za dobre wyniki w sprzedaży testowali sportowe wersje samochodów Opel na torze doświadczalnym w niemieckim Dudenhofen. Ople Insignia OPC, Astra OPC, Zafira OPC i Corsa OPC osiągają prędkości powyżej 200 km/h, stąd budowane są dla nich specjalne drogi, po których nie poruszają się inne, wolniejsze pojazdy. Jedną z takich dróg jest tor doświadczalny Opla w Dudenhofen...

Tor służy m.in. do testowania pojazdów prototypowych. 27 września jednak naród niemiecki udostępnił ten kawałek autostrady (nie posiadający na wyposażeniu żadnych znaków zakazu) bratniemu narodowi polskiemu. Efekt nie był zaskakujący - widać go na poniższych zdjęciach.

 

 

 

Tor Opel w Dudenhofen, Niemcy

 

Logo OPC (Opel Performance Center) i Opla a także nisko zawieszone samochody - nie trudno się domyślić, do czego służy tor doświadczalny w Dudenhofen, Niemcy.

Prędkość

 

Nie bez powodu łuki na torze mają nachylenie do 40 stopni. Czas naświetlania tego zdjęcia = 1/500 sekundy.

Nawierzchnia żwirowa

 

W obrębie toru w Dudehofen są i miejsca, gdzie prędkość spada w okolice zera.

Ople OPC na torze w Dudenhofen

 

Flota, na której ćwiczyli polscy handlowcy Opla.

Uczestnik

 

Szybka jazda wywołała radość, ...

Głód

 

... głód...

Lekkie obrażenia

 

... ale i obrażenia. Na szczęście na tyle niegroźne, że obyło się bez wizyty Rettung Service. Zresztą ten akurat obywatel jest z pewnością członkiem niemieckiej kasy chorych.

Insignia OPC

 

Uczetsnicy jeździli "na" Insigni OPC ...

Astra OPC

 

... Astrze OPC ...

Corsa OPC

 

... i na Corsie OPC.

Kierowca

 

Ooo? To już 200?

Slalom

 

Ćwiczono slalomy ...

Długa prosta

 

... i jazdę na wprost w "długim wąskim korytarzu".

Uczestnicy

 

Ci państwo na codzień chodzą w tzw. gajerach. Także mimo wizyty w Dudenhofen w sumie to im nie zazdrościmy...

Modele OPC

 

... chyba że możliwości zakupu samochodu OPC w przytorowym sklepie.

Mokra nawierzchnia

 

 
Opony  

 

 

 

Inne relacje z imprez

 

 

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie

Fotoreportaże z życia firmy
Fotoreportaże z życia firmy

Zobacz fotoreportaże
Blog
Blog menedżerów Dixi-Car

co słychać na blogu
Linki
Linki do stron partnerskich

linki
Media
Dla mediów

Informacje prasowe


 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Promocja serwisu Opel wiosna 2024